چهارپاره و غزل

سفارش کتاب گزیده اشعار مجید شاکری حسین آباد

چهارپاره و غزل

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
چهارپاره غزل مثنوی
آرشيو
فروردين 1396
ارديبهشت 1394
آذر 1393
آذر 1392
مرداد 1392
تير 1392
ارديبهشت 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
آبان 1391
فروردين 1391
نويسندگان
مجیدشاکری حسین آباد
کد هاي جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 471
بازدید کل : 1151055
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 384
تعداد آنلاین : 1

خداحافظ مادر2  <-CategoryName-> 

 نیمه شب طی شد به هنگام سحر


یاد او آمد دوباره در سرم


نغمه ی لالاییِ شیرین او


خاطرات و یاد عشقِ مادرم
 
 


عطر مادر پر شده در خانه ام


مهد غمها آن رفیق بی کلک


او که وصف عشقِ بی آلایشش


میرود از خانه تا اوج فلک



با غم و با غصه ها هم بسترم


از همان روزی که مادر پرکشید


کوه غمها شد هم آغوش دلم


قلب من مینای ماتم را چشید



یاد آغوش پر از آرامشش


تا ابد تسکین غمهای من است


آن نوازشها و مهر مادرم


کعبه ی عشق است و رویای من است



مادرم با رفتنت پشتم شکست


رفتی و دیگر ندارم یاوری


لانه دارد در دلم دردی بزرگ


درد سخت و غصه ی بی مادری

 

 

 

 

شعر از دفتر اشعار مجید شاکری حسین آباد               



نظرات شما عزیزان:

fereshteh
ساعت14:58---20 ارديبهشت 1392
سلام خیلی غم انگیزه....

یه خواهش دارم ازتون اینکه به ایمان بگید غزل جونی گفته من نمیتونم بحرفن صفحه دوباره برام باز میشه حتی بااسمه خودمم اومدم فرشته داخل پروفایل هم نوشتم خواهشا میکنم برید بخونید اسمم به فارسی فرشته اس خدااااااااااااااا دارم دیونه میــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــشم...


fereshteh
ساعت14:58---20 ارديبهشت 1392
سلام خیلی غم انگیزه....
یه خواهش دارم ازتون اینکه به ایمان بگید غزل جونی گفته من نمیتونم بحرفن صفحه دوباره برام باز میشه حتی بااسمه خودمم اومدم فرشته داخل پروفایل هم نوشتم خواهشا میکنم برید بخونید اسمم به فارسی فرشته اس خدااااااااااااااا دارم دیونه میــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــشم...


فاطمه
ساعت12:55---30 خرداد 1391

من قبلا نظرمو دادم در این مورد

حیف شد باید بگم اصلا شعر خوبی نیست


سمیرا
ساعت18:05---26 خرداد 1391
شعر طنز زیبایی بود خسته نباشید....
راستی من تازه متوجه شدم شعر پدر رو شما گفتید خوشحالم که از شعرتون خوشم اومد و در وبلاگ استفاده کردم البته با اجازه ی شما


حسین رها
ساعت11:27---12 خرداد 1391
لذت بردم،و با توضیحات خانم ارجمند موافقم.

محمد معصومی
ساعت12:31---16 ارديبهشت 1391
سلام مجید نازنین



شعر را خوب با هم تلفیق کردی لذت بردم از احساس ناب شما و حافظ زنده باد

اره خودمم

خوشحالم از دیدارتون


حجت اله یعقوبی
ساعت0:10---15 ارديبهشت 1391
سلام
از نگاه ویژه ای که در این زمانه مثالش نیست، لذت می برم!
نگاه تو را می گویم!
دوستت دارم


سمانه وعلیرضا
ساعت15:13---11 ارديبهشت 1391
سلام داداش
خوبی خوشی سلامتی...چاکریم
خیلی جالب بود شعرات ...مخصوصا شعر آخری
این شعرم من همیشه به شوهرم رو شوخی می گم:
چنین گفت رستم به اسفندیار
که بچه برو کشکت را بساب
من این شعرایی که بقیشو طنز می گن خوشم میاد...موفق باشی ...فعلا


مهناز چالاکی
ساعت19:44---10 ارديبهشت 1391
درود فراوان به استاد شاکری بزرگوار
با افتخار شمارو لینک کردم
قلمتان جاوید
و
همواره شاد باشید وزلال


پرواز بدون..
ساعت18:08---10 ارديبهشت 1391
درود بر شما شاعر
نقد جناب مازیار را بر روی 4پاره زیباتان خواندم و واقعا از شعرتان بیشتر لذت بردم
باشید تا همیشه ی شاعرانگی ها


هدیه ارجمند
ساعت17:35---10 ارديبهشت 1391
سلام علیکم....
نظر شخصی بنده بود وسلیقه ای به نظرم اونقدر که ابیات دیگر بین دومصرعشون ارتباط معنایی خوبی بود این بیت خیلی ارتباط قوی نداشت:
"نگو از خال لب دیگر زمان زن ذلیلی نیست
ابهت را ببین اکنون ببین مرد توانا را"
نگفتم کل شعرتون مشکل داره....
هرچند میدونم اشاره داره به شعر
"من به خال لبت ای دوست گرفتارشدم......"
به نظرم ربطی به زن ذلیلی نداره عاشقانه ست گرفتارشدن و.....زن ذلیل بودن فرق داره....
باز هم اگرجسارتی شد عذرخواهم...
موفق باشید...


الهام نامداری
ساعت17:28---8 ارديبهشت 1391
سلام. بسیار زیبا بود.

بهمنی(باران)
ساعت12:03---8 ارديبهشت 1391
سلام دوست قدیمی
خوشحالم از دوباره خواندنت
دوست دارید تبادل لینک کنیم؟


مریم
ساعت20:40---7 ارديبهشت 1391
سلام با رسم تنهایی به روزم ......بی رو در بایستی نقد

بی تا عرب زاده
ساعت20:39---7 ارديبهشت 1391
سلام اقای شاکری گرامی
ممنونم که به من سر زدید
شعر زیبایی ازتون خوندم البته فکر کنم تو فیس بوک خونده بودم خواندن دوباره خالی از لطف نبود
موفق باشید


داود باقرزاده
ساعت9:18---7 ارديبهشت 1391
سلام مجید جان متشکرم ازاینکه بهم سرزدی وبلاگتم عالیه و من همیشه مشتاقانه اشعارت را میخوانم و از زحمتهایی که میکشی در سایت تحت نظرت صمیمانه متشکرم و خسته نباشید میگم مدتیه که از ذوق افتادم امیدوارم بازهم بتونم چند خطی بنویسم و وبلاگم رو بروز کنم راستی لینکت کردم ،همواره پایدار بمانید

لیلا
ساعت23:45---6 ارديبهشت 1391
سلام:
مثل اینکه دیر رسیدم دوستان همه چیز گفتن دیگه حرفی برای من نیست جز اینکه مثل همیشه عالییییییییییییییییییییییییییی یییی


اکبر نبوی
ساعت21:00---6 ارديبهشت 1391
درود بر شما
از حضورتان در خلوتکده ی کاریز سپاسگزارم.
در ضمن طنز شعرتان زیباست.


عبدالحسین انصاری
ساعت17:09---6 ارديبهشت 1391
سلام
زیبا بود عزیز
در پناه بارون


زهرا رجایی
ساعت22:02---5 ارديبهشت 1391

لطف شماست
ممنون

راستی من لینکتون کردم
خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید
واسه خوانش های متقابل و بیشتر بعدی


هدیه ارجمند
ساعت17:34---5 ارديبهشت 1391
سلام....
وزنش بهترشده اما ارتباط معناییش قوی نیست....
ضمن اینکه درپایان مصرع واژه ی "نیست"موسیقی رو کمی دچار مشکل میکنه...بخونیدش:"زمان زن ذلیلی نیست"
موفق باشید


مجید شاکری
ساعت14:09---5 ارديبهشت 1391
سلام
دو تا ایرادی که خانم ارجمند و وکیلی اشاره کردن رفع شد امیدوارم حل شده باشه..
ممنون از همه دوستان گرامی


بانوآسمان
ساعت12:18---5 ارديبهشت 1391
عجبـــ...
درود جناب شاكري بزرگوار...ممنون از دعوتتون...
برقرار باشيد...


هدیه ارجمند
ساعت19:18---4 ارديبهشت 1391
سلام علیکم...
درود برشعر زیبای شما خوب بود....
"اگر حتی به رویا ها من آن شاه جهان بودم
نمیدادم به دلدارم سمرقند و بخارا را"
جسارتا بنده متوجه نشدم خسیس بودن چه ربطی به صبر ومدارا داره؟ارتباط معنایی بین دو مصرع؟

بیت بعد از این هم زیباست وجالب....
ابتدای بیت زیر اشکال وزنی داره:
گذشت دوران عاشقها زمان زن ذلیلی نیست
ابهت را ببین اکنون ببین مرد توانا را"
بین "گذشت" و " دوران" سکته داره....
موفق باشید....


الهام میزبان
ساعت14:52---4 ارديبهشت 1391
خب عزیزم تو با این اخلاقت تا ابدالدهر تنها می مونی که!



آناهیتا
ساعت22:14---3 ارديبهشت 1391
سلام شعر جالبی بود .اما کمی اغراق آمیز
جوجه رو آخر پاییز می شمارند


mohsen
ساعت22:06---3 ارديبهشت 1391
سلام مجید جان

خوبی؟

شعر زیبایی بود

وبلاگت رو لینک کردم


موفق باشی


setare
ساعت21:55---3 ارديبهشت 1391
سلام بزرگوار
نباشد بین عاشقها دگر عشق و وفاداری
ببین در قرن ماشینها حدیث عشق خنثا را
بسیار جالب بود لذت بردم
روزگاری است که عشق جای خود را به هوس بخشیده است
روزگارتان بهاری


ویداوکیلی
ساعت21:46---3 ارديبهشت 1391
سلام مجیدعزیز...چه طنززیبایی بودمطمئنم چنین خسیس نیستی شاعردربیت 5 گذشت راعوض کن وزن رامختل کرده وعاشقهادردوبند که اومده کاش یکی برداشته بشه...ممنون ازدعوتت

فاطمه جهانباز نژاد
ساعت21:12---3 ارديبهشت 1391

سلام شاعر عزيز

صفاي قدمتان كه خودتان را به زمزمه‌هاي حافظ زديد
به به. واقعاً لذتي بردم از طنازي قلم شما
و
اندکی لبخند سرودم



تیماء
ساعت20:22---3 ارديبهشت 1391
دورد برشما مرد با ابهت.
خیلی جالب بود ..احسنت ...جسارت نباشه اما شتر در خواب بیند...........شوخی کردم ...خیلی عالی بود استاد..ولی واقعا بیت اخرتون یه دنیا حرف واسه گفتن داره


حجت اله یعقوبی
ساعت19:52---3 ارديبهشت 1391
درود دوست گرامی
طنز تلخ و کوبنده ای خواندم و از صلابت کلمات آن لذت بردم
زنده باشید و پیروز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:شعری برای مادر از دست رفته,شعربرای مرگ مادر,شعر برای مادر از دست رفته,اشعار به مناسبت مرگ مادر,ساعت 16:22 توسط مجیدشاکری حسین آباد |
مطالب پيشين
» مسابقه
» درخت آرزو
» طناب
» مصاحبه مجید شاکری و صفورایالوردی با باشگاه خبرنگاران
» تن خسته
» سفارش کتاب گزیده اشعار مجید شاکری حسین آباد
» سراب
» خداحافظ مادر3
» نارفیق
» حکایت تهمت ناروا
» عمر بی حاصل
» حکایت زن زناکارو سگ باوفا
» امواج غم
» متن مصاحبه با نشریه کوثرانه
» متن مصاحبه با نشریه آستان قدس
» روداشک
» غمنامه
» طلب مرگ
» خداحافظ مادر2





پيوندها


zhale مهتاب هانیه ژاله جون ~*پادشاه آواز عشق*~پریسا حیدری~ معصومه مجنونی نویددانایی هوشیار آرمین عبدهو شیوا آرام فرشباف زندگی نسیم شرق طلعت خیاط پیشه مریم رئیسی اردلی آوا زهرا امینی آمنه رمضانی پویا نجات فر افلاک روزانه ها دختری از ساری وحیدنهال پروری بهترين و زيباترين اشعار فارسي سجاد صادقي موسسه پیام بهبودی صدرا انتشارات آرنا محمد محسن خادم پور هادی صمدپور محمدسهیلی نیا شاعرانه ( میلاد ) فرنگیس رزمی نژاد صبا مینا توکلی ایمان فخار استاد کریم لقمانی هادی بیابانی ملینا وبلاگ زهرا امینی غزلهای بانوی آسمان محمد معصومی مهنازچالاکی طاهره بهمنی استاد مازیار نظربیگی آرزوپناهی ایمان فخار افسانه واقعی سمانه و علیرضا مریم وزیری فاطمه جهانباز نژاد اشعار الهام نامداری ایمان فخار آناهیتا مقیمیان الهام نامداری سید حسن حسینی تیل آباد دلنوشته هاي بانوآسمان عبدالحسین انصاری لیلا ابریشمی داوود باقرزاده عمادبهاری بهرام خزایی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چهارپاره و غزل و آدرس majidshakeri.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه


 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com